A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Kis Zoltán, a világbajnokunk

2012.06.18. 22:27 aaniko

Magyarország Kis Zoltánnak köszönhetően felkerült egy olyan térképre, amit a kávésvilág ha lapozgatott, eddig magyar világbajnokkal még nem találkozhatott. 

Most zajlott Bécsben a WBC, ahol több magyar kávés hősünk is képviselte különböző szekciókban országunkat. Molnár Attila - Barista, Horváth Lajos - Cup tasting, Gál Miklós - Brewers kategóriában (Juhász Edit - Latte Art, és Orosz Ákos - Good Spirit kategóriában pedig majd Szöulban várja a rajongásotok). Az esemény nagyon megérintett lelkileg. Érzékenyen néztem végig az elődöntőket, aztán olimpikonoknak kijáró rajongással drukkoltam végig a középdöntőt. Mindezt online, mert csak a döntő napjára tudtam magam Bécsre szervezni. Egy kerékpár túra közepére esett a történet, de nincs lehetetlen, csak tehetetlen.

Már reggel teljes harci izgalomban voltam, tudtam, hogy 3D-ben érzékelhetek eddig csak videokon látott világbajnokokat, a szakma szerelmeseit. Megérinthetem annak a létnek porcelán csészéit, melyet csak az online világban látok és tapasztalok. Testet öltött aznap az elmúlt fél évem elméleti síkja.

Végig csillogó szemmel figyeltem, kóstoltam, ismerkedtem, barátkoztam, szerettem, éltem, lélegeztem. Lüktettem a kávéval és miután megittam azt a számolatlan mennyiséget, már a pulzusom is a békáé fölé emelkedett.

Kiss Zoltán a cezve/ibrik kategóriában világbajnok lett. Ott volt a teljes magyar drukkoló csapat, aki lélegzetvisszafojtva, a magyar zászlót magasra emelve hitt Zoliban és remélte, hogy elnyeri a zsűri lelkét az alkotása. Megosztó, különleges műsora volt. Nem állt be a sorba, nem a biztos középszintre játszott. Attól sokkal többet akart és ezért kockáztatott. Újszerű, egyéniséggel teli izgalmas bemutatója volt és a zsűri újhullámos gondolkodását ezzel maga mögé is tudta utasítani. Gratulálunk Zoli. A pálinkát kóstoltam, tökéletes ízt adhatott az italnak, ami a zsűri elé került :)

Nem ragozom a napot, mert nem lehet, minden karakter elszürkül az érzés mellett. Pár napig még tekertem, fizikailag dolgom volt az országban. Ma viszont, hogy hazaértem, az volt az első tettem, hogy rákerestem magyar világbajnokunk nevére a neten. Egyetlen cikket találtam...

Lehet velem van a baj, de most tényleg????, miért nem ír erről az index, az origo, a fókusz az összes hírcsatorna, hogy végre olyan világbajnokot avattunk, aki eddig sose volt. Miért fontosabb minden más hullahírrel tűzdelt műsor és téma, mint ez? Elég régen hírportált váltottam és csak a gudnyuzt olvasom, de ott sem találtam semmit. 

Szeretném ha tudnátok, hogy ez a világ igenis méltó arra, hogy figyeljetek rá és tudjatok arról, hogy nem csak sportolóink, de kávés fényességeink is vannak. Osszátok és szorozzátok a hírt, mert ez több mint egyetlen sor valahol az internet mélyén.

 

 DSCN6591.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr244597042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása