A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Receptre kávézok!

2014.03.03. 18:56 aaniko

Ez egy kicsit személyesebb hangvételű post lesz, mindazok előtt, hogy megírok pár különleges élményt kóstolás ügyben az elmúlt napokból szemezgetve.

Tegnap délben egy nagyobb esés után komolyan fájni kezdett a fejem. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, gondoltam kialszom, reggelre minden rendben lesz. 15 óra alvás után a helyzet változatlan volt, de ezt utóhatásnak elkönyvelve továbbra sem stresszeltem magam, hogy dokihoz kéne mennem. Aztán az agyacskámban egyre erőteljesebben nőtt a nyomás, jelezve eddig voltak ott bent türelmesek, azonnal induljak fehérfalvára.


24387272-little-beautiful-woman-takes-a-bath-in-cup-of-coffee-creative-concept.jpgVizsgálgattak, mint egy jégkorszaki mammutot, egyensúlyi tornagyakorlatokkal fárasztottak, aztán röntgen. Ott valami halvány eltérés, irány a CT. Nagy változást nem találtak, de egy ödémát igen, két hét nyakmerevítő és fekvés, semmi hirtelen mozdulat vagy inger. Enyhe agyrázkódást diagnosztizáltak, ezen is túl vagyunk, nem aggódom - rendbe jön.

Egy dolgot kérdeztem meg a dokitól, hogy mivel én nem szedek soha gyógyszert, tehetek e valamit a gyógyulás érdekében?

- Igen, nagyon magas dózisban fogyasszon koffeint, kávé vagy cola formájában és nem ártana napi egy-két redbull. A koffein segíti az ödéma felszívódását. Érdemes a következő két hétben a napi kávéadagját duplázni, ha eddig megivott reggel egyet, bátran igyon kettőt. 

- Rendben. De ha eddig megittam napi hármat?

- Akkor a megfelelő hatás érdekében bátran igya meg a hatot! 

Na ezt sem gondoltam volna soha, hogy egy agysebész közli velem, hogy két hétig minden formában magas dózison toljam a koffeint. Mától papírom van róla, hogy számomra ez feladat! :)

Azt a részét nem tudom még jelen pillanatban összerakni, hogy fogok 6 csúcskávét meginni, ha nem mozoghatok. Ez a része a receptnek nincs jól kidolgozva, ha megyek kontrollra még panaszkodni is fogok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr245841854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása