A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Kávé evangelizáció

2013.12.04. 20:50 aaniko

IMG_20130907_064039.jpg

Nem isztok elég kávét! Nézegetitek, elolvassátok az új helyek kritikáit, elmentek, kipróbáljátok és ott megáll a szenvedély. Trendik lesztek, mert amit a gasztroblog megír ti oda becsekkoltok, hozzáértően tesztelgettek és lájkolgattok. De nem erről beszélünk! Azonnal mondjatok 5 kávémárkát! Aztán 5 kávézót, ahol nem az Illy-Lavazza-Dallmayr triumvirátus termékeit kapjátok. 

Képtelen vagyok elhinni, hogy nem esik jól egy ébresztgető forró csókja reggel, aztán karakteres erős két nagy pofon tőle ebédidőben, majd tarkónkat simogató, finom tejhabos ölelése desszert helyett. Kezdek arra gyanakodni, hogy nem fogyaszt elég celeb kávét és nem látjátok, hogy mi a menő :) Evangelizálnom kell a celebeket is. 

Elkezdem. Csinálok egy eseményt és csak népszerű emberek jelentkezhetnek, akikkel megiszok egy kávét és elmondom neki aznap mennyi jót tett a szervezetével. Milyen kávét ivott, az hogyan készült és annak mi volt a hatása.

A halottakkal kezdem azok nem ellenkeznek!

Kávé nagykövet leszek! A magyar kávédiplomata, a kávék magyar háziasszonya. Vagy csak egyszerűen maradok egy kávészerelmes, aki eddig is voltam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr405676091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása