A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Berlin, ahogy én szeretem 1.

2013.12.16. 21:03 aaniko

Úgy alakult, hogy lehetőségünk volt Berlinbe utazni 3 napra. Se hangulatunk, se humorunk nem a városnézéshez, épp ezért egy ettől szofisztikáltabb programot találtunk ki. Végigjárjuk a berlini 3. hullámos kávézókat, ahogy ott hívják. 

Letöltöttem a Berlin Coffee Map alkalmazást, ami hasznossága kifejezhetetlennek bizonyult. Mutatja a hozzád legközelebb eső minősített kávézót, annak nyitvatartását, fotókat és néhány hasznos információt. Ez alapján összeállítottuk az útvonalat. 

Először az Oliv-ot néztük meg. A világ egyik legjobb quichet fogyasztottuk a kávé mellé. Rendkívül nagy a pörgés, az asztalra gyakran várni kell, de mégsem érzed azt, ha leültél, hogy sietned kell. A személyzet gyors és figyelmes, a kávé meg szerencsére az első volt aznap, mert nem tette túl magasra a lécet. Megittam, mert álmos voltam. Sűrű tömény, kesernyés utóízzel megáldott eszpresszó. Inkább egy dühös vadmacskára emlékeztetett, mint egy reggeli bújós cicára. Az atmoszféra berlin esszecinája. Elegánsan keveredik az egyedi stílus és a tisztaság. 

A Godshot ügyben is nagyon megosztott vagyok. A tulaj szélesen gesztikulálva magyarázott el mindent. Látva csillogó szemünk és érdeklődésünk szakmailag is hiteles emberként tündökölt. Az én capuccinom nagyon buborékos volt, a gőzölés nem sikerült, a tej nem illett a kávéhoz szerintem. Mondom szerintem. Minden elismerésem viszont a másik pohárban lévő dologra, mert kétfélét ittunk és a Katáé zseniális volt. Ezen a helyen be kellett látnom, hogy a mi magyar (minősített) kávézóink és az ott kapott minőség, mennyire magasan van. Ez a hely kiváló alapanyaggal rendelkezett, de sem az elkészítésében, sem a szivecskével való operálásban nem alkottak felejthetetlent! Az ízvilága megfogott, meg kell kóstolni, mert egyedi!

CafeCK, amit egy világbajnok álmodott meg és váltott valóra. Nagyon kedves fogadtatás, kevésbés izgalmas színfalak között. Nem akar a hely több lenni, mint ami. Nem tolakszik, nem erőlködik. Vannak asztalok, amit a kávé tesz élővé és kávé nélkül akár a prérin is lehetnének. Bár Cory indulni készült és elköszönt, szíve mégis visszahúzta hozzánk és maradt még kicsit beszélgetni. A kávé itt is magasztos szavakkal van aposztrofálva, a hab ennek ellenére bubis és vékony. DE mindez senkire nem hat, amikor Cory mosolyog mellé és tudod, hogy egy világbajnok szakértelme minősíti az alapanyagválasztást. Tényleg nagyon izgalmas, finom, tartalmas és személyes élmény volt, ami miatt egyik kedvencemmé is vált. (és ígéretemhez híven a pózolj celebbel sorozatom is bővítem)

1472152_452264461550205_1586670188_n_2.jpg


I love Berlin, I love coffee :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr665690918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása