A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Furgon, vagyis a kávé házhoz jön

2014.03.09. 08:53 aaniko

fotó_3.JPG

Végtelen az a szám, ahányszor kimondtam már: kávét, MOST. A megoldásra nem bukkantam rá, de egy középutas válasz már felcsillanni látszik. 

Tegnapi felfedezésem a Furgon. Én ugyan tudatosan zarádokoltam el az élményért Budára, de látom magam előtt a felragyogó arcom, amikor egy ilyet tényleg véletlenül pillantok meg egy városi csavargás közben. Zseniális ötlet, imádom! Ez egy olyan mobil kávézó, amiben van egy GS/3-mas La Marzocco gép, két őrlő és az ezeket tápláló üzemanyag, egy saját pörkölésű blend, amit az Alibi tulajdonosa készít. Az Alibiben lakik egy pörkölőgép ott készülnek az utcán cirkáló újdonságok. Világosabb pörkölésűt ittam és ismét nagyon az én ízlésem volt. Fújt a szél és egy capuccino kértem, hogy sokáig élvezzem a forróságot, de aztán koncentráltam a mondanivalót és ittam egy espressot is. Kötelező tananyag. Egy kedves kis délutáni uzsonárra is tökéletes megoldás, egy szendvics, süti kávé trilógia, biztosan egyenesbe rakja a napod, ha addig baj volt vele.

Ismét rá kellett jönnöm ez a kávé, még réteg ízlést képvisel itthon. Ahogy ott üldögéltem, kávéztam, kutyáztam, jött egy nagyon jól szituált üzletember és megkóstolta. Nagyon elégedett volt és kért névjegykártyát a tulajdonostól. Értette, amit kapott. Elmosolyogtam magam, mert az egyetlen volt, aki kérdezett és érdeklődött!

Rendkívül fesztelen, hangulatos talán a legjobb szó rá, hogy bájos kis alkotás. A logo, a mondanivaló nekem nagyon átjött és tetszik, hogy vannak emberek (tudom, van egy másik ilyen a városban, azzal kezdtem a blogom is), akik szeretnének beépülni a város vidáman üvöltő zajába és meglepni a főváros lakóit, turistáit azzal, amit a kezükbe ad. Itt tényleg a hegy megy Mohamedhez, pontosabban elindul felé :). 

Ez volt a debütálása és örülök, hogy ott voltam a fellépésen. Ha látjátok valahol, nagyon érdemes odamenni és nagyon érdemes kipróbálni. A kávé és még valami plusz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr745850811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása