A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Az ország díjnyertes kávésai

2014.03.12. 22:30 aaniko

Gratulálok a X. Magyar Barista Bajnokság helyezettjeinek! 

1. hely: Nagy Krisztián (Expresso Cafe)

2. hely: Bóka Csaba (Nino)

3. hely: Kántor Enikő (Kávé Akadémia)

bruce-1.jpg

 

Brewers Cup Bajnokság

 

1. hely: Boross Gergely

blr01.jpg

 

VI. Latte Art Bajnokság

 

1. hely: Juhász Edit (Cirkusz)

2. hely: Apró Franciska (Espresso Embassy)

3. hely: Kovács Petra (Tamp&Pull)

edit 02-1.jpg

 

Good Spirit

 

1 hely: Béndek Tamás

2. hely: Balogh Csaba 

ki ő 02.jpg

 

 VI. Cup Tasting Bajnokság

Eredmény később! (Fazekas Andrea és Cserkó Péter a döntőben)

A fotókért köszönettel tartozom Bakay Sándornak!

Minden tisztelet azoké, akik elindultak, akik áldozatokat hoztak. Kivétel nélkül mindenkit megillet a gratuláció és elismerés azért a háttér munkáért, amit a felkészülés során tettek. Köszönjük nektek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr145857710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása