A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Flashmob a kávéért

2014.03.24. 07:20 aaniko

katie-holmes-wears-a-big-bathrobe-12.jpg

Két ember között legrövidebb út a kávé! Köntösben a városban!

Mutassuk meg az együtt kávézás valódi értékét. Igyunk és beszélgessünk egy nagyot selyemkimonóban, köntösben és pizsamában azzal az őszinte, leleplezetlen tisztasággal, amilyenek reggel vagyunk a kávékat egyedül szürcsölgetve. Hívjuk fel mások figyelmét is arra, hogy a kávézás kapcsolatokat teremt, a kávézás élmény.

Mindekit meghívok egy kávéra, aki szívesen részt venne ebben a kedves, önzetlen a kávé iránti szeretet vezérelte eseményben! 

https://www.facebook.com/events/303182686500159/?ref_newsfeed_story_type=regular 

Számítok Rátok!

Coffeetour

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr35876188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása