A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Megígértem, betartom

2014.02.21. 08:20 aaniko

kvc.jpg

Végre teljesíthetem minden be nem tartott ígéretem egyszerre. Ezt évente egyszer eljátszom a lelki üdvömért és újra tiszta lappal indítom a következő kávéévet. A kávé éveket Kávébazártól Kávébazárig mérjük. 

Holnap mindenkit meghívok egy általam választott kávéra, akivel szemben elmaradásom van. Egyetlen kérésem, hogy a helyszínt én választom :)

Legyen mondjuk egy hotel, mert megérdemlitek és legyen akkor a Corinthia!

http://kaveforum.hu

Találkozzunk holnap! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr635825078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása