A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Piros Térdnadrág, amit Spongya Bob is hordana

2014.03.19. 23:07 aaniko

fotó-1_3.JPGA Chocoroom számomra sokáig nem volt egyértelműen kávés hely. A mérleg akkor billent át, amikor a magyar barista bajnokságon, a SIRHA-n kint volt Ádám (a tulajdonos) és a standon megláttam a kávét, amivel dolgozik.

Először megláttam, aztán megtudtam ki pörköli, aztán megkóstoltam és onnantól kezdve csak ittam három napon keresztül (mintha ezzel a tettemmel valaki fele királyságáért szálltam volna harcba).

Gál Miklós pörkölte a terméket, amit saját branddel látott el. Miki 2010-ben 3. helyezett volt a magyar barista bajnokság döntőjében, 2011-ben  pedig brewers kategóriában Maastrichtban lett döntős, ami bizonyítja komoly szakmai háttere van, nem úri hóbortja a nyers kávé pörkölgetése. Red Baggies. A termék neve mögött a személyes élmény is megjelenik, mert bártenderként dolgozott sokáig egy jónevű szórakozóhelyen, ahol nyáron egy piros térdnadrágot viselt. Nincs túlmisztifikálva a sztori, a kávé tényleg Miki legőszintébb, önazonos személyisége. Két évig dolgozott azon, hogy kereskedelmi forgalomba kerüljön a termék és képviseljen valamit, legyen mondanivalója. Hiteles és erős az üzenet.

Miután sok sok lehetőségem volt a kóstolgatásra magabiztosan választottam ki a Yirgacheffet, ami nálam capuccinoban nyert (hiába írták a papírra, hogy espressonak ajánlják). Rajongós, szeretős kávé. Ezt követően lettem kíváncsi a helyre, ahol a Piros Térdnadrággal dolgoznak. Volt már ugyan az év legjobb forrócsokija díj az övék, de a Chocoroom most talált magára igazán, amikor tökéletes kávéval, újra designolt üzlettel és a nyári varázslatos limonádé kínálattal feltolakodta magát a tudatos kávéfogyasztók listájára.

A hely szelleme kedves, kicsit elbújós. Szívesen kuckózom egy fotelban, dolgozok, vagy kötetlen hangulatban egy ügyféllel is örömmel kávézok itt. A kedves kiszolgálás, az odafigyelés, a válaszok a kérdésekre mind egységesebbé teszik az élményt és a döntést, hogy legközelebb is szívesen jövök ide. 

A tulajdonos nem elvakult szerelemből nyitotta a helyet, de társa kiválása után komolyan átgondolta és elkötelezte magát. Ez újra egy bizonyíték arra, emberek nem csak születnek kávésnak, hanem időnként azzá is válnak :) Aki szereti az itthon készült világos pörkölésű vidám kávét, az járjon arra, kóstolja meg és döntse el, mikor megy legközelebb :)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr475870258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása