A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Liget Cafe, egy romantikus pillanat a jégen

2014.01.08. 21:26 aaniko

fotó 1.JPGMa elmentem korizni a Városligetbe, mert bár sose tettem ilyet, első a munka és az ügyfél érdekében "szinte" bármit. Úgy korcsolyáztam egy órát, hogy 3 percre tőlem a Liget Kávézó híres vagy inkább már hírhedt Liget kávéja alig várta, hogy megismerjem. 

Remélem nem túl erőszakosan suggalltam, hogy eljött az idő A kávéra, pihenjünk, beszélgessünk, dolgozzunk. Okos ember, okos helyre megy dolgozni és szórakozni (is). Okos helynek pedig számomra az számít, aminek a vonzáskörzetében maximum 7 percen belül elérhető az átlagostól elütő kávé. 

Bementem és azonnal 19. századi királylány lettem. Tudtam mit kell kérni, mert már hetekkel ezelőtt az orrom alá dugott az élet egy cikket erről. Meg se nézve a itallapot kikértem a Liget Kávét. Míg megérkezett, az élet másodperceinek pergésén merengve, a Vajdahunyad tornyait bámulva méláztam a boldogságomon. Ott ültem egy kávépörkölőgép mellett, kibámultam az ablakon ahol estek keltek az emberek a jégen. Fura lények szorítva egymás kezét, vagy egyedül, saját gondolataikat élvezve haladtak előre. 

Centiről centire, méterről méterre. Ahogy az ember a kávéját fogyasztja. Cseppről cseppre, hagyja haladni, hol esni hol kelni, hol sétálni, hol rohanni. Beszélni és mesélni. 

A hely szelleme nagyon erősen jelen van. A Liget Kávé pedig egy varázslat. Kicsit hasonló ahhoz, amikor elesel a jégen és érzed, hogy hideg, hűvös irritáló dolog fogad a földön, aztán lassan boci szemeiddel feltekintesz és egy forró meleg mancs nyújtja kezét, hogy felsegítsen. A mancs tulajdonosa egy magas, barna őrülten szexi tekintetű érzékeny férfi. Ez a kávé pont ilyen. Kisegít a mélyből, bárhol is érzed a mélységed. A teteje házi tejszínből készült hab, a közepe a kézműves kávé, ami kesernyés és reális és az alja belga étcsokoládé forgács, ami után jobb ha nem maradsz, mert készen vagy az indulásra. 

Ettől a kávétól boldog vagy, mert a jég és a forróság, vagyis az élet minden másodperce benne van. 

A személyzet elegáns és tapintatos, a kiszolgálás a tálalás nem hagy kívánni valót maga után, a minőség pedig tökéletes. Aki a közelben jár, engedje meg magának, hogy összeolvadjon 15 percre ezzel a misztériummal és ahogy magukat hívják Budapest romantikájával!

Imádom. Megfogott. Rajongok. 

http://www.varosligetcafe.hu/varosliget-cafe-liget-kave 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr295747679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása