A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

mert Piacettot mindenhol lehet kapni

2012.04.10. 19:18 aaniko

 

Hétvégén Egerszalókon a Shiraz Hotelben volt lehetőségem kávét inni. Bár egy porcikám sem kívánta, tudtam ez nem eldöntendő kérdés :)

Inni bizony illik, kell, kötelező. Kértem egy espressot, abból még baj nem származott.

Hozták, néztem, figyeltem, játszottam vele. Aztán megkérdeztem a felszolgálót, hogy de mégis... árulja már el, hogy mit kell tudnom erről a márkáról, mert én bizony soha nem hallottam róla.

A válasz megrendítő volt, amitől a szégyen pírja ült ki arcomra.

Óhhhh ezt bárhol lehet inni, minden vendéglátóipari egységben kapható.

Éreztem baj van. Hiába olvasom és bújom a szaklapokat, kevés vagyok.

Itt az elméleti képzés semmire nem elég. Bizony lemaradtam valahol a versenyfutásban.

Alig vártam, hogy gép elé kerüljek és google barátnőmmel elcsevegjek erről a történetről.

Lexikon: A Tchibo GmbH Hamburg magyarországi leányvállalataként három márkával, az Eduscho, a Tchibo és a prémium kategóriás Piacetto kávékkal van jelen a hazai gasztronómiai piacon. A három márkával minden szegmens igényeinek megfelelnek, különösen, mert a kávé mellett a felszolgáláshoz csészéket, poharakat és kiegészítő termékeket, valamint a megjelenéshez szükséges reklámanyagokat, dekorációkat, figyelemfelkeltő eszközöket is kínálnak partnereiknek.

Szóval mégsem velem volt az alap probléma. Alig van pár helyen Tchibo prémium. Csata megnyerve :)

Keressétek, igyátok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr904381508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása