Hétvégén Egerszalókon a Shiraz Hotelben volt lehetőségem kávét inni. Bár egy porcikám sem kívánta, tudtam ez nem eldöntendő kérdés :)
Inni bizony illik, kell, kötelező. Kértem egy espressot, abból még baj nem származott.
Hozták, néztem, figyeltem, játszottam vele. Aztán megkérdeztem a felszolgálót, hogy de mégis... árulja már el, hogy mit kell tudnom erről a márkáról, mert én bizony soha nem hallottam róla.
A válasz megrendítő volt, amitől a szégyen pírja ült ki arcomra.
Óhhhh ezt bárhol lehet inni, minden vendéglátóipari egységben kapható.
Éreztem baj van. Hiába olvasom és bújom a szaklapokat, kevés vagyok.
Itt az elméleti képzés semmire nem elég. Bizony lemaradtam valahol a versenyfutásban.
Alig vártam, hogy gép elé kerüljek és google barátnőmmel elcsevegjek erről a történetről.
Lexikon: A Tchibo GmbH Hamburg magyarországi leányvállalataként három márkával, az Eduscho, a Tchibo és a prémium kategóriás Piacetto kávékkal van jelen a hazai gasztronómiai piacon. A három márkával minden szegmens igényeinek megfelelnek, különösen, mert a kávé mellett a felszolgáláshoz csészéket, poharakat és kiegészítő termékeket, valamint a megjelenéshez szükséges reklámanyagokat, dekorációkat, figyelemfelkeltő eszközöket is kínálnak partnereiknek.
Szóval mégsem velem volt az alap probléma. Alig van pár helyen Tchibo prémium. Csata megnyerve :)
Keressétek, igyátok!