A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Dr. Fulton hazudik

2012.05.23. 00:22 aaniko

 Egy híres londoni személyi edző Venice Fulton, kitalálta a módszert, hogyan lehet kávéval fogyni. A Daily Mail szerint tudományos kutatások adták az alapját a speciális és a súlyvesztés szempontjából, átlagon felül hatékony életmód kidolgozásának. 

A sztori szerint ne reggelizz (én azt hiszem max ettől az egy ponttól lehet egy grammot is fogyni), fürödj hideg vízben, ez nem több 15-20 foknál és igyál kávét éhgyomorra.

Tőlem több kávét csak azok isznak, akiket fanatikusan rajonganak a nedűért, név szerint kb. 13 emberről beszélhetünk :) Semmi extrém nincs a további tartalmában a módszernek, egy tökéletesen átlagnapot ír le. A nap kezdetének a lépéseit betartva viszont 6 hét alatt akár 10 kg olvadással is kecsegtetnek. Na mindezek után leírom, hogy én kb. fél éve reggel éhgyomorra iszom a kávét, zuhanyzom és nem reggelizek (mert tízóraizom :) - de ilyen pontot nem találtam, hogy azt nem lehet). 

Valahol ott eshetett hiba az angol módszerbe, hogy a hőfokkal sem lehet csalni, mert ugye én meleg vízben pancsolok reggel és a reggeli kihagyása egyenlő valószínűleg a tízórai kiiktatásával is, mégha erre ennyire pontosan nem is tér ki a leírás! Fussatok neki, de a 15 fok, az maradjon 15 fok és ne 25 :) 

Várom a fogyinaplók eredményeit!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr534532896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása