A kávé meséje!

Szerelmes lettem a kávé minden cseppjébe... Flörtként indult, de elragadott. Bár igyekeztem, ellenállni neki maga a lehetetlen. Ha már kapcsolatban vagyunk, gondoltam megismerem, ezért kezdtem kutatni minden sejtjét, rezdülését, mindent, hogy megtudjam ki ő nekem!

Friss topikok

Cafe 5, amikor a kávéval 5 rossz dolog történik, mielőtt megkapod

2013.12.04. 22:49 aaniko

DSCN5519.jpg

Nem is tudom mit mondjak? Jártok a Cafe5-ba? Hangzatos szavak az itallapon. A világ leghíresebb kávéültetvényeiről beszerzett kávébabból készül frissen a kávé. Elsőre semmi műremeknek nem adtam teret, egy mezei cappuccino-t kértem. Aki azt elrontja, tőlem az Arcadia és Orzata fantázianévvel bilogozott italok már húsleves alapból is készülhetnek. Nem leszek fogékony semmire. Minden kávés ital alapja az eszpresszó, vagy megcsináljuk jól, vagy a másik 20 italt is elrontottuk.

Szétégett tejhab, keserű fanyar, ízlelőbimbó gyilkos utóíz. Még a cukrot is felbontottam, mea culpa. Ezzel a tejhabbal én játszani szoktam. Arra jó. Kérek fogpiszkálót és napocskát rajzolok, meg ördögfejet belőle ilyenkor.

Most azt kérdezitek, hogy milyen márkát ne igyatok, mi az amitől így dühöngök? Nos, nem tudom. Nem tudtam koncentrálni a márkanévre :), de a nagyobb baj az, hogy utána neten sem találtam meg. Az egyetlen, ami mellette szólt, az a szójatej. Fél évig csúf diétán voltam és alig alig kaptam a városban laktózmentes tejet a kávéhoz. Aztán van ahol meg tejet kaptam, de a kávé volt rossz. Ne akarjon az ember lánya mindent és nagy csalódás sem fogja érni :)

A gép sem volt tiszta vagy akkor kapcsolták be. Értelmetlen ízek voltak a csészében!

Akinek jó véleménye van, ossza meg velünk és reménykedjünk egy rosszabb napjunkon érkeztem kávét kóstolni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeetour.blog.hu/api/trackback/id/tr164599234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása